Satakunnan piiri järjestäytyi

Perussuomalaisten Satakunnan piiri ry:n hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin sunnuntaina 14.1 piiritoimistolla Porissa. Hallituksen ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Kristiina Heinonen Ulvilasta. Toiseksi varapuheenjohtajaksi kokous valitsi Jouko Lindstedtin Huittisista ja kolmanneksi varapuheenjohtajaksi Seppo Torisevan Raumalta. Piirisihteeriksi valittiin Markku Palomäki Porista ja taloudenhoitajaksi Katri Lahdensivu Kankaanpäästä.

Työvaliokuntaan valittiin Tomi Salonen Eurajoelta, Seija Multanen Huittisista, Sari Kalliokorpi Nakkilasta, Tommi Salokangas Porista ja Vesa-Matti Junnila Eurasta. Vaalitoimikunnan puheenjohtajaksi kokous valitsi Markku Palomäen (Pori). Lisäksi vaalitoimikuntaan valittiin Tomi Salonen (Eurajoki), Seppo Toriseva (Rauma), Sari Kalliokorpi (Nakkila) sekä Ilpo Forsman (Merikarvia).

-Järjestäytymiskokous sujui positiivisissa merkeissä ja kovat tavoitteet eduskuntavaaleihin on asetettu. Niihin valmistautuminen alkaa nyt, kertoo Satakunnan piirin syyskokouksessa Eurassa valittu puheenjohtaja Tapio Laurila Kankaanpäästä.

Kirjoitettu 11.3.2018